Persoane interesate

marți, 29 martie 2011

Pe deal la un ceai

Natura este un lucru uimitor,de acea imi place sa fac diverse activitati in cadrul ei,dar dintre toate cel mai mult imi place sa lenevesc langa foc cu un ceai in mana si sa admir peisajele.
Am luat cu mine doi prieteni.Am facut si un mic filmulet care il puteti vedea pe canalul meu de pe youtube.
Un ceai de fructe de padure putin acrisor este uimitor de bun si de savuros.Bine,acum nu doar stau langa foc,mai mesteresc ceva din cand in cand.
Langa foc,nu?
Sper sa va placa.
Claudiu.

4 comentarii:

  1. La inceput iesi, stai un pic. Apoi mai iesi, mai vezi cate ceva.
    Apoi iara iesi, mai si umblii, mai stai, mai mesteresti, ... si tot asa.
    Pana ce te prinde si o cauti sa petreci cat mai mult timp afara, in natura.
    Zic si eu, nu stiu. Poate nu-i o reteta clara. Dar eu asa am patit. Eram mic si am iesit. de atunci tot ies.

    RăspundețiȘtergere
  2. sper sa ies tot mai mult si mai mult dupa acea reteta poate chiar mai inbunatatita

    RăspundețiȘtergere