Persoane interesate

joi, 19 mai 2011

parazapezi home-made

Buna,azi am aflat de la prietenul meu ca in exursia in care o sa mergem amindoi o sa avem nevoie de inca cateva lucruri(parazapezi si ceva maruntisuri).Cum sunt in pana cu banii am zis sa fac o pereche de parazapezi dintr-un material impermeabil din al nostru drag drapel.Am calculat rapid de ce am nevoie si nu am mai stat pe ganduri,asa ca am plecat in oras cu lista urmatoare:
Doua fermoare 50 cm.
Un metru de material rezistent din care sa fac suportul pentru talpa.
Doi metrii de snur pentru sistemul de prindere de sus plus dou cleme(asa cred ca le zice).
Totul ma costat zece lei.Timpul in care le-am facut a fost destul de scurt(nici o ora)tinand cont ca am avut si ceva probleme la masina de cusut.
Asa arata ele:Pe picior(ajunge pana sub genunchi):
Sistemele de prindere:


Sunt destui de usori,frumosi si sper sa fie si folositori.
Va salut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu