Persoane interesate

luni, 27 iunie 2011

la climb

Salut,azi imi fac putin curaj si mai pun si o postare pe blog.Intr-o conversatie pe mail cu cineva i-am spus cauza lipsei de postari pe blog,pe care o sa vi-o spun si dumneavoastra intr-o alta postare.Dupa cum zice si titlul,azi am fost cu un prieten de-al meu la escalada pe stanca dealului colt,unde am facut cateva manse,doar o singura data cap de coarda(eu) si ceva rapeluri.Am sa pun si ceva poze.
In poza de jos eu fac un rapel.Peisaj.
Am folosit si o nuca.
Am vazut mai multe flori pe care nu stiu cum le cheama(poate ma ajutati dumneavoastra cu numele lor)

Daca va uitati cu atentie la poze veti vedea data gresita(prietenul meu nu a folosit camera de fotografiat de mult timp),am facut cateva poze cu camera lui(cele cu data gresita).Sper sa va placa,nu va sfiiti sa comentati.
Claudiu.

Un comentariu: