Persoane interesate

joi, 27 septembrie 2012

Pe colt,la catarat,pe traseul suntei

Ooooooo.............stiu ca de mult n-am mai scris pe blog,dar de iesit,am iesit,si ca sa nu bat eu un record,recordul de a nu scrie o postare de aproape un an,am facut lucrul acesta acum.Programul mult prea incarcat(examene si alte chesii)care imi permitea sa ies cat de cat prin weekend-uri inca nu s-a terminat,dar totusi incerc sa mai ies.Toata vara cand timpul mustea,ce sa zic,am stat aiurea,cu bita sau un fotbal,dar nimic important.In ultimul timp,am facut ceva iesiri,tura in Fagaras,cocot prin Craciunesti si Mada,Herculane si ceva iesiri pe dealul Colt,la batut un traseu care chiar astazi l-am catarat"top-rope"pentru ca am reusit sa pierd burghiul cu care perforam stanca,si masina de gaurit nu era a mea(din nou probleme),si asa nu am apucat sa bagam si celelalte spituri,pacat.
Azi m-am hotarat sa ies si s-al cataram putin,traseul se numeste "suntei"(se trage de la"si un tei"),traseul are o lungime de coarda,dar mie imi place sa-l fac din doua,iar gradul pe care il acord eu ajunge undeva la 5+/6-(pasaje de 6-),un traseu fain in umbra,dar mai trebuie curatat putin.
Putin mai sus am scris ca l-am facut mansa,da,am inconjurat tot traseul(am urcat pe retragere)si am facut rapel pana in a doua regrupare(asa cum imi place mie),de unde ne-am catarat pe ultima lungime.
Va las cu cateva fotografii,si cine stie,poate de acum,mai multe postari.


 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu