Persoane interesate

miercuri, 26 ianuarie 2011

Pe cetate

Azi am fost in varful cetatii Devei.Mai mult nu spun,urmariti pozele,am sa scriu pe parcurs.Incepem cu Aqua Land Deva.
Una de la mormant,mai aproape nu am putut merge.
Una de sus catre oras.
Si inca una.
Hai ca mai pun cateva asa de sus.
Frumos nu?
Sa nu ziceti ca primaria din Deva nu a facut nimic,totul este frumos amenajat,bancute,si reflectoare.
Asta este de pe drum,poarta 2.
Aici este o gaura,probabil pentru muscheta(pusca).
Incercam sa urcam pe ea.
Bineinteles ca si eu.
Prietenul meu Claudiu,il chema ca si pe mine.
Aici era poarta.
Asta este prima poarta.
Sa ne mai vedeti odata.

Am citit pe un blog ca urmele acestea le lasa caprioarele.
Si o cabanuta un padure,ce-as vrea sa stau eu acolo.
Uite-o:
La sfarsit si un peisaj.
Sper sa va placa.
Claudiu.

5 comentarii:

  1. bravo,ce peijaje frumoase,mai ales peisajele de pe cetate sunt foarte frumoase .ce plimbare frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  2. Fain. Ai citit bine pe blogul ala cu urmele de caprioare ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Am uitat sa-ti zic. Aveti grija cu cataratul neasigurat pe zidurile cetatii. In martie 2009 am vazut cum isi rupe un alpinist coloana la doi metri de mine exact pentru ca nu asculta pe cineva care ii zicea sa se asigure. Si a alunecat pe caramizi. Uite aici articolul de atunci: http://aer-liber.blogspot.com/2009/03/manastirea-chiajna-si-un-accident.html

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc pentru comentariu,am facut poza doar asa pana nu ne-am pus echipamentul pe noi,la prietenul meu se vede bine cum sta cu un picior jos,Claudiu

    RăspundețiȘtergere