Persoane interesate

luni, 17 ianuarie 2011

RUCSAC BUSHCRAFT

Rucsacul de bushcraft trebuie ca contina trei elemente de baza.
1.Trekking
2.Campare
3.Supravietuire

1.Trekking
a)mers-bocanci
-bete trekking
b)orientare-busola
-harta
c)protectie-bandana,haine de schimb
altele:pelerina de ploaie,lanterna

2.Campare
a)foc-chribituri,bricheta,vata,amnar,bucatele de lemn
b)resurse-hrana(biscuiti,supa la plic,ceai,ciocolata calda,piure instant etc.)
-hidratare(3 sticle apa 0.5 l sau in functie de om si de lungimea traseului)
c)odihna-sac de dormit,cort,neopren,patura
altele:cutit,topor,mini firez.
3.Supravietuire
a)kit de supravietuire(detalii gasiti pe blog)
b)kit de prim ajutor(bandaje,forfecuta,leocoplast,pastile etc.)
c)kit de cusut(ata,ace,nasturi etc.)
d)kit de pescuit(fir,carlige,plumbi,plute,momeli artificiale etc.)
e)kit de vanatoare(sarma pt. capcane,varfuri de sageata,sfoara etc.)
f)semnalizare(oglinda,cod morse,fluierice etc.)

La acestea se mai poate aduga si un kit de gatit si multe altele tinand cont de nevoile personale.

5 comentarii:

  1. Sint foarte importante si servetelele umede, ca nu gasesti intotdeauna apa sa te speli pe maini, si inainte de a face mincarea te poti sterge cu un servetel umed pe maini.
    Eu mereu iau la mine intr-o punga 3-4 servetele umede.

    RăspundețiȘtergere
  2. bunaziua domnule Ninu,nu am mai scris toate detaliile dar am scris ultima propozitie,,La acestea se mai poate aduga si un kit de gatit si multe altele tinand cont de nevoile personale."deci putem pune multe altele,orcum la servetele umede nici nu m-am gandit,interesant.
    Claudiu

    RăspundețiȘtergere
  3. interesant,dar ar trebui si ceva haine de schimb.

    RăspundețiȘtergere
  4. Pelerina de ploaie si parazapezile sunt articole care nu trebuie sa lipseasca din rucsac.Pelerina trebuie sa fie (normal)impermeabila de tip poncho,ideala pt.drumetiile prin padure(este contraindicata in turele de creasta unde vantul sufla cu putere si ti-o pune in cap si nu mai ai vizibilitate...la 3 pasi de moarte)In schimb se poate improviza un adapost cu ea sau poti introduce sacul de dormit in pelerina si ai confort 3 margarete.Poti folosi la fel de bine o pelerina de pescar (aceea cu maneci) este cu adevarat impermebila,face fata cu brio la o rupere de nori(ploaie torentiala).Dar o pelerina nu este indeajuns de lunga incat sa nu te ude la picioare,pt.a te proteja tragi parazapezile pana la genunchi.Parazapezile iti apara picioarele de zapada, de ploaie, de praf, de pietricele(pot intra in bocanc)de urzici etc.Eu mi-am facut o pereche din fas impermeanil ,ca un tub,prins sus si jos cu elastic lat,fara fermoar lateral sau arici.In felul acesta le pot cobora ,daca imi este cald, sau ridica in caz ca incepe ploaia.Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  5. Dupa cum am spus putem adauga orce in functie de nevoile personale,interesanta metoda de a face parazapezi,si eu m-am gandit mai demult la asta dar pana o voi face mai este timp mult pentru ca nu am material,cand o sa fie o sa pun si pe blog
    Claudiu

    RăspundețiȘtergere