Persoane interesate

marți, 28 decembrie 2010

Cutit muela

Azi am dat o tura pe la magazinul de articole sportive cu gandul dea-mi cumpara un cutit.
Tot uitandu-ma prin magazin am vazut un cutit fabricat in Spania de catre firma,,muela''.Cutitul este fabricat din inox,teaca din piele naturala .Manerul cutitului este facut din plastic ABS cu insertii metalice.
Ca sa va faceti o idee despre dimensiune la-m tinut in mana:
Cutitul este lucrat manual cu o mare eleganta,drept dovada finisajul manerului este ca de oglinda(se vede camera)

2 comentarii:

  1. Inainte de achizitie trebuia sa treci pe la http://www.myknife.ro/forum/index.php si apoi dupa ce trangeai ceva informatii te apucai de cumparaturi, dar nu e tarziu nici acum ;).Dupa ce am intrat pe forum m-au "imbolnavit" asa de rau, ca am ajuns sa imi fac eu singur cutitul, si a iesit super uite si un link daca vrei http://www.myknife.ro/forum/viewtopic.php?f=11&t=881 .succes in continuare si daca vrei sa luam legatura intra pe forum, fa-ti un cont rapid;) si vb.Eu sunt din Bucuresti :D.Astept un raspuns de la tine. O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. eu am deja cont pe buschraft.me si am zis ca nu are rost sa fac cont pe myknife pentru ca eu nu prea fac cutite

    RăspundețiȘtergere