Persoane interesate

luni, 27 decembrie 2010

kit de pescuit

Primul meu kit de pescuit nu este asa de bogat dar avand in vedere ca pescuitul de tip bushcraft nu are la baza undite,mulinete,si tot felul de alte accesori doar un minim de cele necesare pentru a prinde macar un peste.
La inceput am pus intr-o cutiuta o bucata de fir o pluta si cativa plumbisori dar dupa ce am iesit undeva la apa am vazut ca trebuie sa pun mai multe din fiecare deoarece o montura se poate pierde foarte usor.
Mai in sus se poate vedea ce am in kit momentan.Pentru pescuitul de buscraft recomand pescuitul cu pluta,deoarece este cel mai usor si cel mai cunosct pescuit si nu in ultima data este cel mai usor de semnalat cand musca pestele.eu am in kit : 3plute,50 de metri de fir,carlige de mai multe feluri(in cutia albastra din mijloc de sus),plumbisori de toate greutatile(in cutia din dreapta de sus),si o forfecuta.
Metoda de folosire este destul de usoara.Se taie o nuia de alun sau salcie de 1m-1.5m si se leaga firul de capatul mai subtire al nuielei ,se baga un varnis(o bucatica mica de izolatie de sarma)pe fir si pluta se baga in varnis,iar dupa toate aste se leaga carligul.iata si o imagine cum se laga carligul:
Daca respectati toate aceste indicatii,plus niste porumb in carlig va vor fi de folos asa cum mi-a fost si mie,fir intins:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu