Persoane interesate

miercuri, 29 decembrie 2010

noi cumparaturi

Astazi am fost prin oras sa ma plimb si am intrat si prin magazinele de articole sporive cu gandul sa ies cu ceva de pe acolo.
De cand am intrat in magazin am zarit un lucru foarte util ce o poarta si militarii.O plosca de aluminiu cu dop de plastic cu un lantisor pentru a nu se pierde.Plosca ara capacitatea de 1 litru.

Si am mai cumparat si un briceag mic de inox si manerul din fier si insertii de lemn:
Ca sa va faceti o idee despre marime l-am tinut in mana:
Aici am pus o imagine cu detaliu maner:
Detaliu lama:
Pe amindoua am platit 20 lei(13 lei plosca si 7 lei cutitul).Macar nu am venit cu mana goala acasa ,cutitul este destul de solid si de resistent plus ca taie bine si se desface automat.Despre plosca nu am ce sa comentez decat ca nu are husa dar in rest...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu