Persoane interesate

joi, 30 decembrie 2010

o mica plimbare

Azi tot stand si stand am sunat pe un prieten de-al meu cu gandul sa iesim.Dupa ce ne-am intalnit am facut un plan pe unde sa mergem si ce sa cautam.Planul era simlpu,mergem si ne plimbam,dar ce cautam?Noi am plecat cu gandul sa gasim urme ale animalelor,dar si sa facem o poza doua.Am venit acasa dezamagiti pentru ca nu am gasit nici o urma de animal inafara de cea de caine care era peste tot si doua cuiburi parasite.In drumul nostru a aparut si stanca care astepta sa ii facem si ei o poza.Dar nu numai ea.Bineinteles si eu .
Dar si pritenul meu.
Dupa ce am mers cam vreo 1 ora am zarit o urma mai ciudata(credeam ca e de vulpe) dar tot de caine era.
Inainte sa plecam acasa am zis sa facem cate o poza la doua cuiburi uitate de oaspetii lor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu