Persoane interesate

miercuri, 29 decembrie 2010

mic felinar

Azi dupa ce m-am uitat la telivizor cu niste cola langa mine am zis sa fac un felinar ca si cum am vazut pe youtube la un batranel.M-am apucat de lucru cu un multifunctional si o lumanarica mica si bine inteles o sticla (doza de aluminiu)de cola mare.
Asa arata lumanarelele pe care le-am folosit in felinar.Felimarul arata cam asa:
Si sa va convingeti ca functioneaza am mai facut o poza cu el la lucru:
Din a doua sticla de suc am facut o lumanare care arde foarte bine si chiar rezista si la vant(am suflat tare pe ea si dupa ce incetam sa mai suflu flacara prindea iar viata).Avand in vedere ca sunt niste lucruri facute de plictiseala nu pot sa cer nimic mai mult de la ele decat pot da acum.Am sa pun si cateva poze cu lumanarea:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu